احداث كارخانه تولید فرآورده های خرما در بشاگرد
روستای زاچ بشاگرد
استان هرمزگان-شهرستان بشاگرد-روستای زاچ
مدیركل بهزیستی هرمزگان از تهیه طرحی با هدف ایجاد كارخانه تولید فرآورده های خرما با مشاركت این سازمان و جهاد كشاورزی در بشاگرد خبر داد.

"عبدا... بازیار" با بیان اینكه بهزیستی توجه ویژه ای را به خودكفاسازی و توانمندسازی مددجویان با نگاه به ایجاد فرصت های شغلی پایدار دارد، اظهار کرد: توجه و تحقق خودكفایی مددجویان تنها با توانمندسازی و خارج سازی آنها از پوشش سازمان میسر می شود.

وی افزود: اعتقاد داریم كه واریز مبالغ ماهیانه به حساب مددجویان نمی تواند در دراز مدت مشكلات آنها را آن گونه كه باید حل كند.

وی با بیان اینكه 700 میلیون تومان اعتبار به امر اشتغال زایی توسط بهزیستی اختصاص داده شده است، افزود: بخشی از این اعتبار در امور مشاغل خانگی نیز اختصاص داده می شود.

"بازیار" در این راستا به فعال سازی و راه اندازی بازارچه های مرزی پارسیان و جاسك با پیگیری های بهزیستی اشاره و گفت: در صورت فعال سازی این بازارچه ها تعداد قابل توجهی از مددجویان در این دو شهرستان از شغل پایدار برخوردار می شوند.

وی گفت: در شهرستان حاجی آباد نیز طی رایزنی هایی كه با فرمانداری این شهرستان شده است مقرر شده اراضی كشاورزی با مساعدت بهزیستی و فرمانداری در اختیار مددجویان قرار گیرد.

"بازیار" یادآور شد: علاوه بر این برای در اختیار قرار گرفتن یك سوله كارخانه قدیمی كه قدمت آن به 25 سال می رسد و در حال حاضر بلاتكلیف است نیز در این شهرستان وارد مذاكره شده ایم.

وی افزود: كارایی این سوله می تواند در اموری همانند برگزاری دوره های آموزشی و... به كمك بهزیستی و مددجویان بیاید.

"بازیار" گفت: به مبحث تأمین درمان مددجویان تحت بیمه تكمیلی با تعرفه های نازل نیز در بهزیستی توجه شده است.

وی افزود: طی موافقت نامه ای كه با جهاد كشاورزی قصد داریم منعقد كنیم، طرح احداث كارخانه تولید فرآورده های خرما در بشاگرد وارد مرحله جدی می شود.

"بازیار" گفت: مشاركت بهزیستی در این طرح به صورت خرید حدود 80 درصد سهام و واگذاری آن به مددجویان است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تحقق این طرح اغلب مددجویان در بشاگرد كه تعداد آنها به حدود هزار نفر می رسد سهامدار می شوند.

"بازیار" خاطرنشان كرد: سرمایه اولیه ایجاد كارخانه در واقع همان سهمی است كه به مددجویان واگذار می شود.

وی تصریح كرد: در راستای امور تولید، فروش، بازاریابی و صادرات برای محصولات این كارخانه نیز تمهیداتی ویژه اندیشیده می شود تا این واحد بتواند از پویایی لازم برخوردار شود.

منبع: روابط عمومی بهزیستی استان هرمزگان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ روستای زاچ بشاگرد خوش آمدید
    آخرین مطالب
نوروزتان پیروز
شعری ازحضرت امام خمینی (ره)درباره نوروز
نتایج ارای حوضه انتخابیه میناب رودان جاسک سیریک وبشاگرداعلام شد تصویری زیباازگبیعت زیبای روستای زاچ بشاگرد اصل موضوع فراموش نشود حسینیه قدیمی روستای داربست سریال مختارنامه سریالی که بردل نشست تصویرداربستی تسلیت عرض میکنم شهادت امام رضا وامام حس ورحلت بیامبر شهیدمصطفی احمدی روشنشهیدعلم ودانش شهادتت مبارک اس ام اس فلسفی زیارت عاشورا نامه خانواده شهید احمدی روشن به رهبر انقلاب مناجاتی ازصحیفه سجادیه افرادنیکوکاربیشترعمرمیکنند عکسهایی ازروستای داربست ارسال کننده یوسف صادقی نکته ای چند*ازپروین اعتصامی تصاویری ازمحرم 90 تصاویری ازروستای زاچ محرم 1432-ق 1390ش بوی محرم می اید استانه حضرت ابالفضل )ع(روستای داربست بشاگرد عیدغدیرراخدمت همه شیعیان تبریک عرض میکنم تصویرهایی ازروستای زاچ بشاگرد عیدقربان سال 1361بشاگرد تصاویری زیباازروستای داربست بشاگرد عکس jjj منشاءوهابیت
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روستای زاچ بشاگرد و آدرس zachi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان